ŚRODKI OSTROŻNOŚCI W KIA I ŠKODA KORCZYK
Jak wybrać hak holowniczy? Wyprzedaż 2019 w KIA KorczykŚRODKI OSTROŻNOŚCI W KIA I ŠKODA KORCZYK
Wspólne bezpieczeństwo jest dla nas najważniejsze! Wprowadziliśmy szereg zmian i nowych procedur w zakresie zapobiegania zakażeniom COVID-19.
W KIA i ŠKODA KORCZYK dla każdego klienta dostępne są płyn do dezynfekcji i jednorazowe rękawiczki. Kontakt z pracownikami salonu, serwisu, Stacji Kontroli Pojazdów i Centrum Napraw Powypadkowych odbywa się w bezpiecznej odległości.
Przy przyjęciu samochodu do serwisu odpowiednio zabezpieczamy wnętrze pojazdu. Każdorazowo ozonujemy samochód przed i po wykonanej usłudze a na koniec, jeszcze raz dezynfekujemy auto. Każdego dnia dezynfekujemy również nasze stanowiska pracy oraz samochody demonstracyjne.
Zobacz jak wygląda przyjęcie samochodu do serwisu.
Serwisy KIA i ŠKODA KORCZYK nadal umożliwiają indywidualną obsługę w formie „door-to-door”, czyli z odbiorem samochodu od Państwa. Jeśli samochód wymaga naprawy lub okresowego przeglądu, odbierzemy Państwa samochód i po serwisie zdezynfekujemy go i dostarczymy pod wskazany adres.
Przy okazji każdej wizyty serwisowej rekomendujemy wymianę filtrów przeciwpyłkowych, które są w stanie zatrzymać nawet drobne nanocząsteczki, w tym koronawirusa.
Skontaktuj się z naszymi Doradcami serwisowymi!