Jeśli masz doświadczenie w obsłudze klienta, znasz się na kosztorysowaniu napraw i cenisz sobie stabilne zatrudnienie — ta oferta jest dla Ciebie!
Twoje obowiązki obejmą
- Obsługa Klienta serwisu blacharsko-lakierniczego,
- Przygotowywanie kosztorysów napraw,
- Dbałość i rzetelność w prowadzeniu dokumentacji,
- Kontakt i zgłaszanie szkód w towarzystwach ubezpieczeniowych,
- Prowadzenie pełnego procesu obsługi naprawy: planowanie i przygotowanie przyjęcia pojazdu, wydanie pojazdu. Nadzór nad terminowym rozliczeniem likwidowanych szkód i zleceń,
- Współpraca z pozostałymi działami firmy,
- Kontrola jakości i terminowości wykonywania prac.
Oczekujemy od Ciebie
- Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku,
- Wiedza merytoryczna z zakresu wykonywania kalkulacji napraw szkód komunikacyjnych,
- Mile widziane znajomość programu Audatex ( Eurotax ) i platform szkodowych,
- Wysoka orientacja na klienta,
- Zdolności komunikacyjne,
- Otwartość na kontaktu z ludźmi,
- Zaangażowanie w wykonywanie powierzonych zadań,
- Prawa jazdy kat. B.
Oferujemy w zamian
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Stabilne warunki zatrudnienia,
- Lokalizację miejsca pracy w samym centrum miasta,
- Bezpłatny parking dla pracowników przy salonie,
- Atrakcyjne wynagrodzenie z systemem prowizyjnym,
- Pakiet świadczeń medycznych dla pracownika i jego rodziny oraz program Benefit System – Multisport (po pozytywnym przejściu okresu próbnego),
- Pracę w wyjątkowym zespole i dynamicznie rozwijającej się marce KIA.
Zostań częścią naszego zespołu!
Prześlij swoje dokumenty aplikacyjne (CV i list motywacyjny) na adres kariera@korczyk.pl.
Prosimy o dołączenie klauzuli zgody na przetwarzanie danych: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)."
Skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi nasze wymagania.