Mobilne dzieło sztuki

Festival of Art and Independent Games

Mobilne dzieło sztuki

Firma KORCZYK wspiera inicjatywy, które wnoszą coś nowego i zmieniają rzeczywistość na bardziej interesującą i ciekawszą. Wybieramy projekty, które są unikatowe i przyczyniają się rozwojowi naszego Regionu i jego mieszkańców. Tym razem mieliśmy zaszczyt brać udział w projekcie Festival of Art and Independent Games, nazywany również Letnią Akademią Gier (LAG).

Przez pierwszy weekend lipca Cieszyn stał się stolicą gier komputerowych. Przyjechali na to wydarzenie m.in. specjaliści pracujący przy „Wiedźminie” oraz inni liderzy branży projektowania gier. Twórcy programu zapewnili cały szereg atrakcji m.in. prezentacje prac dyplomowych kierunku projektowanie gier, warsztaty i wykłady wybitnych specjalistów, ale także koncerty i happeningi.

Na potrzeby organizatorów przygotowaliśmy samochód, który wykorzystywany był do transportu gości VIP oraz do operacyjnej pracy przy festiwalu:
Octavia_LAG
Największym wydarzeniem był projekt stworzenia mobilnego dzieła sztuki na ŠKODZIE Octavii. W akcji brali udział osobistości Festiwalu, Performance tworzenia dział się na płycie Rynku w Cieszynie. Po festiwalu samochód przejechał do nas i jest do zobaczenia w naszym salonie przy alei gen. Andersa.

Artyści tworzący mobilne dzieło sztuki w ramach LAG Festiwal:

Konrad Czernik – LEAD CONCEPT ARTIST
Pracuje w firmie Techland, z branżą komputerowej rozrywki związał się przypadkiem i jest w niej od 8 lat, współpracował w  projekcie Hellraid i jest autorem prac koncepcyjnych do między innymi takich tytułów jak Dead Island, seria Call of Juarez, Dead Stop, Heal Them All.

Marek Madej – ARTYSTA KONCEPCYJNY
Marek jest artystą koncepcyjnym pracującym aktualnie w Warszawie dla CD Projekt RED. W branży pracuje od ponad 8 lat. Pracował między innymi nad „Melancholią” Larsa Fon Triera i „The lost town of Svitiaz” Kamila Polaka. Najistotniejszym projektem w jego artystycznej działalności jest jednak ,,Wiedźmin 3: Dziki Gon”.

Grzegorz Przybyś – ARTYSTA KONCEPCYJNY
Rysownik koncepcyjny, ilustrator w współtwórca studia Division48. Zaczął swoją karierę w 2007 roku na stanowisku Concept-Artist we Wrocławskim Techlandzie. Pracował nad takimi tytułami jak Call of Jaurez: Bound in Blood, Dead Island i Call od Jaurez: The Cartel.

Aleksander Caban
Od kilku lat związany z game devem. Jest współzałożycielem Carbon Studio oraz wykładowca ASP w Katowicach przedmiotów tj. Podstawy multimediów i technik przetwarzania obrazu czy Animacja i gry komputerowe. VRem zajmuje się odkąd Oculus wydał na świat DK1. Od tego czasu pracuje nad tym, aby Matrix stał się rzeczywistością, a Wirtualna Rzeczywistość przegoniła tę prawdziwą.

Adam Bryła
Artysta grafik, członek siedmioosobowej załogi studia Astronauci, laureat nagrody BAFTA 2015 w kategorii Innowacja w grze ,,The Vanishing of Ethan Carter”. Były dyrektor artystyczny w Afterfall IP.

LAG_Octavia_01 LAG_Octavia_02 LAG_Octavia_03 LAG_Octavia_04 LAG_Octavia_05 LAG_Octavia_06 LAG_Octavia_07 LAG_Octavia_08 LAG_Octavia_09 LAG_Octavia_10
Fot. Grzegorz Pyka

— POSTY O PODOBNEJ TEMATYCE —